Με τη μονοπώληση του λιμανιού
από την πολυεθνική COSCO ήρθαν και οι αυξήσεις
των δυο διαχειριστών του λιμανιού . COSCO/ΟΛΠ και θυγατρική
ΣΕΠ το νέο αυξημένο τιμολόγιο εφαρμόζεται από τους
δυο διαχειριστές ταυτόχρονα με πολύ μικρές αποκλίσεις.
Οι αυξήσεις στα χρόνια του μνημονίου για την Ελλάδα επιβαρύνουν τελικά τον καταναλωτή το λιγότερο
κατά 110 % .
Ως εμπλεκόμενοι Εκτελωνιστές στον χώρο , παραθέτουμε ενδεικτικά κόστη των υπηρεσιών . Οι Αριθμοί δείχνουν τα μακρόχρονα οφέλη της
πολιτικής στην παραχώρηση των υποδομών.
Με δυο ημέρες
παραμονής για 1 Container το κόστος από
39,56 Ευρώ στο αρχικό τιμολόγιο της
ΣΕΠ (Cosco ) μέχρι τις 14 Μόρτη 2018 είχε διαμορφωθεί στα 74,23 Ευρώ δηλαδή αύξηση κατά 87,65 % μετά την τελευταία αύξηση το κόστος της υπηρεσίας
επιβαρύνει το εισαγωγικό εμπόριο κατά 110,65
%
Αυξήσεις έχουν
παρατηρηθεί σε όλα τα τιμολόγια των οργανισμών που ελέγχει η COSCO οι οποίες αυξαίνουν δραματικά
τα κόστη υπηρεσιών στο λιμάνι. Ένα μέρος από αυτές θα τις δούμε στα τιμολόγια
των πρακτορείων .
Επίσης τεράστιες αυξήσεις βλέπουμε στις προσθετές χρεώσεις π.χ ο τελωνειακός
έλεγχος επί εδάφους από 65,00 Ευρώ εκτοξεύεται στα 99,00 Ευρώ.
Ακόμη και σε υπηρεσίες
στις οποίες δεν συμμετέχουν (χray έλεγχος τελωνείου επί αυτοκίνητου χρεώνουν 56,00 Ευρώ ?
Χρέωση που κατά τη γνώμη μας πρέπει να την επιβαρύνεται η υπηρεσία που κάνει τον έλεγχο γιατί συνήθως
γίνεται σε ελεύθερα δασμών και φόρων εμπορεύματα .
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !