Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

Γιάννης Βελιώτης : Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΩ, Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, Ο,ΤΙ ΝΟΙΩΘΩ. Ν0 26

ΛΕΓΡΑΙΝΑ 09-3-2020

ΠΑΙΔΕΜΟΣ  ΜΕ  ΧΡΕΩΣΗ!

Σαν να μην ήταν αρκετές οι τόσες σκοτούρες που είχε καθημερινά  ο Έλληνας πολίτης,  έχει  ακόμη ένα δαίμονα να τον τριβολίζει: την κινητή και σταθερή τηλεφωνία. Δεν  φτάνει  που τις χρυσοπληρώνει, χάνει την ηρεμία  και τα λεφτά του κι από πάνω! Δεν υπάρχει εβδομάδα, μέρα, ώρα, που να μην εισβάλουν  στο κινητό ή σταθερό του, οι  «τηλεφωνοκουρσάροι»  που προσπαθούν με κάθε τρόπο να τον   βιάσουν, να τον εξοργίσουν, να τον κλέψουν με τις πανούργες μεθόδους που εφαρμόζουν! Χρησιμοποιούν βουβή κλήση, ψεύτικη πληροφόρηση,  παραπλανητική ερώτηση και μόλις τσιμπήσει το δόλωμα  χιμούν να τον κατασπαράξουν, χρεώνοντάς  τον μονάδες , χασούρα για αυτόν,  κέρδος για εκείνους!
Η πάροχος εταιρεία μου, που γνωρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια της ιδιωτικής μου επικοινωνίας, όπως, π.χ. τί ώρα γύρισα σπίτι μου, πόσα τηλέφωνα έκανα στη γραμματέα μου, πόσην ώρα μίλησα με το φίλο μου, πότε πήρε ροζ τηλέφωνο  στη «ζούλα» ο μπόμπιρας που φιλοξένησα, πόσο καθυστέρησα τη συνομιλία μου με τη διαχειρίστρια που μου άρεσε να ακούω τη φωνή της, πότε έφαγα και ήπια,  πότε παρήγγειλα πίτσα, πότε έκλεισα εισιτήρια για ταξίδι ή θέαμα, πότε πήγα τουαλέτα και πόσο χρόνο έμεινα μέσα και γνωρίζει, λοιπόν, τα πάντα για τη ζωή μου, την οικογένειά  μου,  τις επαφές μου και κάθε μου κίνηση δεν μπορεί  να εντοπίσει τον τηλεκουρσάρο που μου στέλνει μηνύματα και χρεώνομαι εγώ αλλά αυτός εισπράττει; Όμως, τράκα, τρούκα το γρανάζι του καταμετρητή της  τρέχει σαν τρελό καταγράφοντας την ώρα, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα με ακρίβεια πριν ακόμη  απαντήσω!
Όχι, δεν είναι δυνατόν στις μέρες μας και με την τεχνολογία που υπάρχει να μην μπορεί να επισημάνει τους «τηλεληστές» και να τους στείλει στον εισαγγελέα  και μετά  στην εφορία! Σκέφτηκε άραγε ποτέ ο αξιότιμος κύριος Διευθύνων Σύμβουλος, της εκάστοτε τηλεφωνικής εταιρείας, πόσοι άνθρωποι στερούνται άλλων προσωπικών αναγκών προκειμένου να εξοφλήσουν την υπερτιμημένη συνδρομή  που τους χρεώνουν κάθε μήνα; Γιατί εμένα και κάθε συνδρομητή μάς τιμωρεί με την παραμικρή παρέκκλιση του προγράμματός μας ή όταν αναγκαζόμαστε να διακόψουμε το συμβόλαιο μάς επιβαρύνει   με ποινές  που μόνη της έχει επιβάλει;  Προσφέρουν, όμως, ασυλία στους «τηλεαπατεώνες». Από πρόθεση; Αδιαφορία; Αδυναμία εντόπισης; Είναι δύσκολο το  υποψιασμένο μου μυαλό να μη σκεφτεί συμμετοχή στα κέρδη! Ποιός μπορεί να μου απαντήσει στις απορίες μου; (Θα τους τρίξει τα δόντια, διαδίδουν,  ο Μητσοτάκης!)  Ανακουφιστήκαμε τώρα!  Είδαμε πού τον γράψανε κι οι τραπεζίτες! Όταν αιμορραγεί μια πληγή που ανοίγουν στην κοινωνία,  βγαίνουν αμέσως  οι αρμόδιοι, με ύφος αυστηρό και κομπασμό  αναγγέλλοντας,  «καταπολέμηση». Αυτή την καραμέλα  την πιπιλάει καθημερινά χωρίς ντροπή κάθε αρμόδιος. Καταπολέμηση λαθρεμπορίου, καταπολέμηση αισχροκέρδειας, καταπολέμηση φοροκλοπής, καταπολέμηση παράνομης ανταγωνιστικότητας, καταπολέμηση  ανεργίας, καταπολέμηση κατάχρησης εξουσίας. Σιγά!! Καταπολέμηση τηλεφωνικής πειρατείας και  καταπολέμηση της τύφλας που τούς δέρνει! Όλα για το καλό μας βέβαια! Πώς μπορεί ένας άνθρωπος που γεννιέται σε ένα τέτοιο περιβάλλον να ζήσει ανεπηρέαστος από τη μπόχα που αναδύεται, πώς μπορεί να συγκρατήσει το θυμό  και την οργή που τον πλημμυρίζουν; Και να τα αποτελέσματα: αναρχία, από ορισμένους νέους μας, θράσος,   πρόκληση και βία, ανυπακοή  στους νόμους και στη λογική! Αλλά κι αυτοί  στραβά αρμενίζουν, αντί να μεταφέρουν  την αγανάκτησή τους σ αυτούς  που κάνουν τη ζωή μας κόλαση, ξεσπάνε στον άμοιρο πολίτη. Του καίνε το αυτοκίνητο κι ας έχει να πληρώσει ακόμη 40 δόσεις κι ας είναι εργαλείο της δουλειάς του. Καταστρέφουν και καταστρέφουν καταστήματα, λεωφορεία, επαγγελματίες, (πρόσφατο θύμα ο  σταθμός του μετρό ΑΚΡΟΠΟΛΗ , με όλα τα αρχαία εκθέματα, «αμύθητη κληρονομιά» μας), νομίζοντας πως καταπολεμούν το ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ και τιμωρούν το ΚΕΦΑΛΑΙΟ!  Ε, ρε, πόσο βαθιά νυχτωμένοι είναι,  ούτε μια τρίχα απ’ τα… δεν ακουμπάνε! Όλα τα δεινά όμως τα  πληρώνει ο κοσμάκης! Τί  κρίμα!  
Γ.Β.

1 comments :

  1. Σωστα είμαι παθων και με εξτρα χρεωση 5ψηφιων στο οικογενειακο πακετο για δηθεν ενημερωση εταιρειας που εδρευει στην Αγια Παρασκευη με πληρη καλυψη κοσμοτε Ιταλικών συμφερόντων και απαντηση καντε φραγη εισερχομενων χρεωσεις γυρω στα 30 ευρω το μηνα πριν από εναμιση χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !