- Ενώ διασφαλίζεται η πληροφόρηση
μεταξύ των συναλλασσόμενων, δεν απορρέει από πουθενά πως ο διαχειριστής του
συστήματος «administrator» δε θα
εκμεταλλεύεται μελλοντικά τη βάση δεδομένων (στοιχεία συναλλαγών), λαμβάνοντας
υπόψιν ότι η θυγατρική του είναι ο διαχειριστής του Λιμένα. ( GDPR κλπ)
Αξίζει
να σημειωθεί ότι στην πλατφόρμα έχουν αντιταχθεί όλοι οι εμπλεκόμενοι ( συναλλασσόμενοι
) φορείς με την εταιρεία .
Οι αυξήσεις στα χρόνια του μνημονίου για την Ελλάδα επιβαρύνουν τελικά τον
καταναλωτή το λιγότερο κατά 110 % .
Ως
εμπλεκόμενοι Εκτελωνιστές στον χώρο ,
παραθέτουμε ενδεικτικά κόστη των υπηρεσιών . Οι Αριθμοί δείχνουν τα μακρόχρονα οφέλη της
πολιτικής στην παραχώρηση των υποδομών.
Με δυο ημέρες
παραμονής για 1 Container το κόστος από
39,56 Ευρώ στο αρχικό τιμολόγιο της
ΣΕΠ (Cosco ) μέχρι τις 14 Μόρτη 2018 είχε
διαμορφωθεί στα 74,23 Ευρώ δηλαδή αύξηση
κατά 87,65
% μετά την τελευταία αύξηση το κόστος της υπηρεσίας επιβαρύνει το εισαγωγικό εμπόριο κατά 110,65 %
Αυξήσεις έχουν
παρατηρηθεί σε όλα τα τιμολόγια των οργανισμών που ελέγχει η COSCO
οι οποίες αυξαίνουν δραματικά τα κόστη υπηρεσιών στο λιμάνι. Ένα μέρος
από αυτές θα τις δούμε στα τιμολόγια των πρακτορείων .
Επίσης
τεράστιες αυξήσεις βλέπουμε στις
προσθετές χρεώσεις π.χ ο τελωνειακός έλεγχος επί εδάφους από 65,00 Ευρώ
εκτοξεύεται στα 99,00 Ευρώ.
Ακόμη και σε
υπηρεσίες στις οποίες δεν συμμετέχουν (χray έλεγχος
τελωνείου επί αυτοκίνητου χρεώνουν 56,00
Ευρώ ?
Χρέωση που κατά τη γνώμη μας πρέπει να την επιβαρύνεται η υπηρεσία που κάνει τον έλεγχο γιατί συνήθως
γίνεται σε ελεύθερα δασμών και φόρων εμπορεύματα .
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !