Με αφορμή τα δημοσιεύματα για μεγαλύτερες παραχωρήσεις των ελληνικών
λιμανιών σε ξένες πολυεθνικές, υπερασπιζόμενοι
την ανάγκη για μείωση του κόστους στη διακίνηση του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου
ως εμπλεκόμενοι Εκτελωνιστές στον χώρο ,
παραθέτουμε ενδεικτικά κόστη των υπηρεσιών . Οι Αριθμοί δείχνουν τα
μακρόχρονα οφέλη της κυβερνητικής πολιτικής απο την παραχώρηση των υποδομών.
Με δυο ημέρες παραμονής
για 1 Container το κόστος από 39,56 Ευρώ
στο αρχικό τιμολόγιο της ΣΕΠ (Cosco )
σήμερα έχει διαμορφωθεί στα 74,23 Ευρώ δηλαδή η αύξηση κόστους της
υπηρεσίας επιβαρύνει το εισαγωγικό εμπόριο
κατά 87,65 %
Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι στα πλαίσια της μετατροπής από μονοπώλια
σε ολιγοπώλια στα λιμάνια την ίδια τιμολογιακή
πολιτική ακολουθεί και ο ΟΛΠ