Για τα εμπορευματοκιβώτια τα οποία μετά τη ζύγισή τους ξεπερνούν το
όριο του μέγιστου αποδεκτού βάρους επί εμφόρτου οχήματος, όπως
προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, ακυρώνεται η έξοδος τους από την
πύλη και υποχρεωτικά θα επιστρέφουν στο χώρο του Σταθμού όπου θα
εναποτίθενται σε ειδική περιοχή στο προαύλιό του. Η κενή νταλίκα
εξέρχεται από την πύλη.
Ταυτόχρονα υπάρχει άμεση ενημέρωση του παραλήπτη του φορτίου για το γεγονός και συνεννόηση για τον προγραμματισμό των επόμενων διαδικασιών. Δίνεται έγγραφη εντολή από τον παραλήπτη για τις επόμενες κινήσεις του υπέρβαρου εμπορευματοκιβωτίου .
Αναλόγως του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου υπάρχουν οι εξής δυνατότητες :
α) Η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου σε άλλο οδικό μέσο. Η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται με τη μεταφορά αυτού με μηχανικά μέσα και ανθρώπινο δυναμικό του ΟΛΠ, στο χώρο της αποθήκης Γ4 όπου τώρα πραγματοποιείται ο Τελωνειακός ΄Ελεγχος. Καταβάλλονται τα δικαιώματα της μερικής εκκένωσης, των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών δικαιωμάτων με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το έμφορτο εμπορευματοκιβώτιο επαναζυγίζεται κατά την έξοδό του από την πύλη.
β) Σε περίπτωση που για διάφορους λόγους δεν είναι εφικτή η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου σε άλλο οδικό μέσο και το εμπορευματοκιβώτιο πρέπει να εκκενωθεί μερικώς ή ολικώς σε αποθήκη, μέχρι την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων εργασιών διαμόρφωσης της αποθήκης Γ4 από τον ΟΛΠ, η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται σε συνεργασία με τον έτερο διαχειριστή (ΣΕΠ). Σε αυτή την περίπτωση, το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο θα παραδίδεται από τον ΟΛΠ μέσω της ενδιάμεσης Θύρας επικοινωνίας που υπάρχει εντός του Terminal μετά από συνεννόηση των δυο διαχειριστών και αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.
γ) Τέλος αν λόγω είδους φορτίου δεν υπάρχει η δυνατότητα μερικής ή ολικής εκκκένωσής του , τότε ο πελάτης θα υποχρεούται να παραλάβει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο με ειδικό μέσο μεταφοράς, αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και τα αναλογούντα αποθηκευτικά με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.
Ταυτόχρονα υπάρχει άμεση ενημέρωση του παραλήπτη του φορτίου για το γεγονός και συνεννόηση για τον προγραμματισμό των επόμενων διαδικασιών. Δίνεται έγγραφη εντολή από τον παραλήπτη για τις επόμενες κινήσεις του υπέρβαρου εμπορευματοκιβωτίου .
Αναλόγως του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου υπάρχουν οι εξής δυνατότητες :
α) Η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου του εμπορευματοκιβωτίου σε άλλο οδικό μέσο. Η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται με τη μεταφορά αυτού με μηχανικά μέσα και ανθρώπινο δυναμικό του ΟΛΠ, στο χώρο της αποθήκης Γ4 όπου τώρα πραγματοποιείται ο Τελωνειακός ΄Ελεγχος. Καταβάλλονται τα δικαιώματα της μερικής εκκένωσης, των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών δικαιωμάτων με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το έμφορτο εμπορευματοκιβώτιο επαναζυγίζεται κατά την έξοδό του από την πύλη.
β) Σε περίπτωση που για διάφορους λόγους δεν είναι εφικτή η μερική άμεση εκκένωση μέρους του φορτίου σε άλλο οδικό μέσο και το εμπορευματοκιβώτιο πρέπει να εκκενωθεί μερικώς ή ολικώς σε αποθήκη, μέχρι την ολοκλήρωση των προγραμματισμένων εργασιών διαμόρφωσης της αποθήκης Γ4 από τον ΟΛΠ, η διαδικασία αυτή θα διεξάγεται σε συνεργασία με τον έτερο διαχειριστή (ΣΕΠ). Σε αυτή την περίπτωση, το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο θα παραδίδεται από τον ΟΛΠ μέσω της ενδιάμεσης Θύρας επικοινωνίας που υπάρχει εντός του Terminal μετά από συνεννόηση των δυο διαχειριστών και αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και των αναλογούντων αποθηκευτικών με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.
γ) Τέλος αν λόγω είδους φορτίου δεν υπάρχει η δυνατότητα μερικής ή ολικής εκκκένωσής του , τότε ο πελάτης θα υποχρεούται να παραλάβει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος το υπέρβαρο εμπορευματοκιβώτιο με ειδικό μέσο μεταφοράς, αφού καταβληθούν από τον παραλήπτη τα δικαιώματα των δυο κινήσεων και τα αναλογούντα αποθηκευτικά με βάση το ισχύον τιμολόγιο του Οργανισμού.
Γνώμονάς μας πάντα θα είναι αφενός η πιστή τήρηση χωρίς καμία
παρέκλιση της νομιμότητας σε κάθε στάδιο των διαδικασιών διαχείρισης των
υπέρβαρων εμπορευματοκιβωτίων και αφετέρου η εκφρασμένη πρόθεσή μας για
την επιβάρυνση του φορτίου με το μικρότερο δυνατό κόστος.
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !