Νέος κανονισμός του IMO: Τα κοντέινερ πριν φορτωθούν θα πρέπει να ζυγίζονται ένα-ένα
Σε δίαιτα... και μάλιστα εν μέσω θέρους θα υποβληθούν τα υπέρβαρα
εμπορευματοκιβώτια καθώς απομένουν μερικά μόλις 24ωρα προς της ενεργοποίησης
του νέου νομικού καθεστώτος VGM (1/7/16) που απαγορεύει ουσιαστικά
την φόρτωσή τους στα πλοία στη βάση της λογικής να αποφευχθούν ατυχήματα. Μόλις
πρόσφατα το World Shipping Council (WSC),
μαζί με το TT Club,
την International Cargo Handling Coordination Association (ICHCA),
καθώς και το Global Shippers’ Forum (GSF) δημοσιοποίησαν από κοινού
το δεύτερο Frequently Asked Questions (FAQ).
Να σημειωθεί ότι ο ΙΜΟ ( Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ) έχει ήδη προβεί σε ενημέρωση όπως και το αρμόδιο για την Ελλάδα υπουργείο Ναυτιλίας επι του VGM θέματος το οποίο ωστόσο συνεχίζει να απασχολεί την παγκόσμια αλυσίδα των logistics , ιδιαίτερα δε τα λιμάνια ανά τον κόσμο που εκτός των άλλων θα πρέπει να προμηθευτούν και τους αναγκαίους εξοπλισμούς για την εφαρμογή των όσων προβλέπονται από τη SOLAS .
Για την εφαρμογή του πιο πάνω νομικού καθεστώτος η ΣΕΠ επιβάλει
για τις εξαγωγές υποχρεωτική ζύγιση όλων των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων …..με το αζημίωτο. 12€/container για
την ζύγιση και 8€ για την διαχείριση αν δεν ζυγιστούν στο λιμάνι...
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !