Ο Σ.Ε.Τ.Α.Θ. εξέδωσε το πιο κάτω
Δελτίο τύπου για προβλήματα που δημιουργούνται λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των
Τελωνειακών στην πύλη 16 του Ο.Λ.Θ
Σύλλογος
Εκτελωνιστών-Τελωνειακών Αντιπροσώπων Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη,
6 Οκτωβρίου 2017
Αρ. Πρωτ.:
212/06.10.20Ι 7
Δελτίο Τύπου
Θέμα: Συνεχιζόμενες απεργιακές
κινητοποιήσεις των τελωνειακών υπαλλήλων από την τρίτη βάρδια στη Πύλη 16 του Ο.Λ.Θ.
Σε συνέχεια της από 11 Αυγούστου 2017 ανακοίνωσής
μας, ο Σύλλογος
Εκτελωνιστών Τελωνειακών Αντιπροσώπων Θεσσαλονίκης
εκφράζει την έντονη ανησυχία και δυσαρέσκεια του για την συνεχιζόμενη επί τρεις
εβδομάδες απεργίας των Τελωνειακών υπαλλήλων από την τρίτη βάρδια στη Πύλη 16 του
Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Πιο συγκεκριμένα, και αρχής γενομένης από
τη βράδυ της 16ης Σεπτεμβρίου το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Τελωνειακών υπαλλήλων
Ελλάδας, το συνδικαλιστικό όργανο, δηλαδή, των Τελωνειακών αποφάσισε ομόφωνα, αλλά
μονομερώς την αποχή των μελών του από τη βραδινή βάρδια στην Πύλη 16 του Ο.Λ.Θ.
και τη λειτουργία της μόνο από τις 6 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ.
Η παρούσα επιστολή έρχεται να προστεθεί
στις διαμαρτυρίες του συνόλου
σχεδόν των επιχειρηματικών φορέων, επιμελητηρίων,
αλλά και των ναυτικών πρακτόρων της Βόρειας Ελλάδας κάτι που αποδεικνύει ότι η απόφαση
αυτή των Τελωνειακών τους έχει φέρει αντιμέτωπους με μεγάλο μέρος της κοινωνίας
και της επιχειρηματικής κοινότητας.
Ως εκτελωνιστές
ζούμε καθημερινά την υποστελέχωση της Τελωνειακής
Υπηρεσίας και αναγνωρίζουμε τα ποικίλα προβλήματα
που προκύπτουν.
Αφουγκραζόμαστε τα προβλήματα των Τελωνειακών,
ο οποίοι πολλές φορές αντιμετωπίζουν προσωπικά ακόμη και ποινικές ευθύνες στην προσπάθειά
τους να εργαστούν υπό αντίξοες συνθήκες. Παρόλα αυτά είναι πάγια Θέση του Συλλόγου
μας ότι ένα συνδικαλιστικό όργανό, όπως είναι η Ο.Τ.Υ.Ε., δεν μπορεί να ασκεί Διοικητικό,
Διευθυντικό ή και νομοθετικό έργο, αλλά και ούτε να λειτουργεί με τελεσίγραφα σε
βάρος του κοινωνικού συνόλου.
Αποδεικνύεται καθημερινά ότι η αμετακίνητη
στάση της συνδικαλιστικής
ηγεσίας των Τελωνειακών μόνο προβλήματα
δημιουργεί, αφού σε μία περίοδο που ο λιμένας της Θεσσαλονίκης φιλοδοξεί να διαδραματίσει
ηγετικό ρόλο στην περιοχή της Βαλκανικής, η συνεχιζόμενη αποχή τους έχει δημιουργήσει
προβλήματα σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που είτε άμεσα είτε έμμεσα συνδέονται
με τη λειτουργία του Ο.Λ.Θ.
Οι συνεχείς καθυστερήσεις στις φορτοεκφορτώσεις
των πλοίων, που
κοστίζουν υπέρογκα σε εισαγωγείς και εξαγωγείς,
τους οποίους προφανώς δεν απασχολεί εάν οι καθυστερήσεις οφείλονται σε απεργία των
εργαζομένων στον Ο.Λ.Θ. ή των Τελωνειακών, αλλά στο γεγονός ότι ένα πλοίο είναι
αναγκασμένο να παραμένει στη Θεσσαλονίκη για τέσσερις και πέντε ημέρες, προκειμένου
να ολοκληρωθεί η φορτοεκφόρτωσή του. Το χειρότερο όλων είναι ότι ήδη πολλές ναυτιλιακές
γραμμές, που εξυπηρετούν εμπορεύματα επιχειρήσεων που εδρεύουν στο εσωτερικό της
χώρας, έχουν ανακατευθύνει τα πλοία τους προς ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια.
Για όλους τους παραπάνω λόγους καλούμε τόσο
την πολιτεία όσο και τους
συνδικαλιστικούς φορείς των Τελωνειακών
(Ο.Τ.Υ.Ε.) να αναθεωρήσουν τον τρόπο αντιμετώπισης των αιτημάτων τους, ο οποίος
οδηγεί σε απαξίωση την ευρύτερη περιοχή και σε εξαθλίωση μεγάλου μέρους των επαγγελματικών
κλάδων της Θεσσαλονίκης.
Με εκτίμηση
ο
πρόεδρος
Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος
Κοσμίδης Αθανάσιος
Τσιταμπάνης
0 comments :
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !