Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

Γιάννης Βελιώτης : Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΩ, Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, Ο,ΤΙ ΝΟΙΩΘΩ. Ν0 29

ΛΕΓΡΑΙΝΑ 09-06-2020
ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ  ΕΥΡΩ

Θεούλη μου και παναγιά μου! Τρόμαξε ο κόσμος από την καταιγίδα ευρώ που ετοιμάζονται να βρέξουν οι  ουρανοί πάνω από την πατρίδα μας! Οι περισσότεροι μάζεψαν τις τέντες από τα μπαλκόνια τους και οι τυχεροί καθάρισαν τις ταράτσες! Οι πάντοτε  φτωχοί που είναι αδικημένοι, προμηθεύτηκαν απόχες  και  παλιές ομπρέλες να τις γυρνούν ανάποδα  ώστε να συμμετέχουν κι αυτοί στη μάζωξη των ευρώ. 
Όπως έμαθα η τελική ρίψη των ευρώ θα έχει την μορφή πυροτεχνημάτων και θα εκτοξεύονται, «σύμφωνα με το ρεπορτάζ μου», από τον ουρανό των Βρυξελλών  σε σχήμα λάβας ενεργού ηφαιστείου, αλλά αντί να είναι δισεκατομμύρια πύρινες γλώσσες θα είναι χαρτονομίσματα των 50 και 100 ευρώ! Οι   χώρες της ΕΕ προσαρμόζονται στις οδηγίες της Κομισιόν και δίνουν εντολές στους πολίτες τους  να   προετοιμαστούν κατάλληλα για να μάσουν  τις τεράστιες ποσότητες ευρώ που θα έρθουν απ’ τον ουρανό τους.
Πεντακόσια δισεκατομμύρια  αποφάσισαν να μοιράσουν οι Φρανσουά Μακρόν και  ΄Αγγελα  Μέρκελ. Επτακόσια πενήντα δισεκατομμύρια έκανε ρελάνς η κυρία Ούρσουλα Φόν Ντερ Λάϊεν , πεντακόσια  δισεκατομμύρια η κυρία  Κριστίν Λαγκάρντ ,   από το ταμείο ανάκαμψης της ΕΚΤ κι ακόμα αρκετά από τα  ΕΣΠΑ. Βάλε και    κάτι ακαταλαβίστικες προσθήκες ειδικών προγραμμάτων μαζεύονται τελικά ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!   Οι αποφάσεις θεαματικές  κι ελπιδοφόρες. Με απασχολεί βέβαια που δεν θα κυκλοφορούν πια ψιλά,   για το δίσκο της Εκκλησίας και τα παιδιά των φαναριών.  
Στην Ελλάδα, που η υπερβολή περισσεύει, αρχίσανε τα όνειρα.  Ο Γιώργος, ο φίλος μου, βιαστικός και παρορμητικός κοντά στην ηλικία μου, δηλώνει ότι θα   κάνει παραγγελιά 100  πουκάμισα, 80 ζευγάρια παπούτσια και καμιά σαρανταριά κουστούμια, γιατί λέει, θέλει  να αξιοποιήσει την ευκαιρία και να συμβάλει   στην ανάπτυξη της οικονομίας  σαν ενεργός καταναλωτής:  Από τα πρώτα πρόσωπα της κωμωδίας. Όμως και το γυναικείο φύλο παίρνει μέρος στο καστ, η φίλη μου η Δήμητρα, που είναι κι  ακτιβίστρια,  δήλωσε ότι θα  παραγγείλει 140 ζευγάρια παπούτσια, 600 φούστες και 550 ταγεράκια! Γροθιά στη συντήρηση! Όταν την πρόγκιξα και της είπα ότι μέχρι να τα φορέσει θα έχουν  περάσει δέκα μόδες συνήλθε και περιόρισε, «τας παραγγελίας εις  το ήμισυ!»
Εγώ, στωικός αλλά και προνομιούχος γιατί έχω μεγάλο κήπο,  προσεύχομαι την ώρα που θα ανοίξουν οι Ευρωουρανοί, να μη έχουν πιάσει τα μελτέμια, γιατί όλα  τα ευρώ ΜΟΥ, θα προσγειωθούν  δίπλα στο κτήμα του γρουσούζη του γείτονα, του σπαγκοραμμένου.
 Δεν είναι όλα αυτά υπερβολή και είμαι αισιόδοξος  γιατί είδα στην ζωή μου πράγματα που δεν τα χωρούσε η αυξημένη  φαντασία μου. Ποιός ονειροπόλος θα πίστευε ποτέ πως θα σεργιανούσαμε στο φεγγάρι, σε ποιό παράτολμο μυαλό θα χωρούσε η σκέψη πως η Αμερική θα διάλεγε για Πλανητάρχη τον Τράμπ και   ποιός ευφάνταστος νους θα σκεπτόταν την ερήμωση του κόσμου μέσα σε εβδομήντα ημέρες από ένα τοσοδούλη ιό, χωρίς πολέμους, χωρίς καταιγίδες,  τσουνάμια   και φονικούς τυφώνες;  Όλα συνέβηκαν και όλα μπορούν να συμβούν. Η σημερινή παγκόσμια οικονομία στέκεται σε ξύλινα ποδάρια και μόνο μια ριπή μολυσμένου αέρα μπορεί να μετατρέψει τις κοινωνίες σε συντρίμμια και θρύψαλα. Όμως εμείς δεν θα το βάλουμε κάτω, οπαδοί και μέλη της Ενωμένης Ευρώπης θα ακολουθήσουμε τις προσταγές της, θα οπλιστούμε υπομονή και αισιοδοξία και θα περιμένουμε κατάλληλα προετοιμασμένοι  να υποδεχτούμε την καταιγίδα των ευρώπουλων. Κι άμα δεις, φίλε αναγνώστη, στην τσέπη σου ευρώ να μου γράψεις: Οδός Καρτερίας αρ. 0, Τ.Κ 00, θυρίδα Ταχυδρομική, βέβαια, 000. θα  Περιμένω!!    
                                                                                                      Γ.Β

0 comments :

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας !