Για να κατεβάσετε το δασμολόγιο του 2022 σε μορφή PDF στον υπολογιστή σας .
Πατήστε εδώ > : Δασμολόγιο TARIC 2022 pdf
Για να κατεβάσετε το δασμολόγιο του 2022 σε μορφή PDF στον υπολογιστή σας .
Πατήστε εδώ > : Δασμολόγιο TARIC 2022 pdf
Θεματικές Ενότητες myDATA
Φάκελος Εισαγωγών
Πως
διαβιβάζονται τα δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA στην περίπτωση παραστατικών
Φακέλου Εισαγωγών, από τον Εκτελωνιστή, τις Οντότητες Ημεδαπής που τιμολογούν τα
έξοδα φακέλου και την Εισαγωγική Επιχείρηση;
- Α. Εκτελωνιστής
Ο Εκτελωνιστής έχει δύο τρόπους στην έκδοση και διαβίβαση παραστατικού αναφορικά με τη διαδικασία εισαγωγής και εκτελωνισμού εμπορευμάτων από τρίτες χώρες:
Σε αυτή την σημαντική μάχη που δίνουν για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, για να μπορούν να γυρνάνε ζωντανοί στα σπίτια τους, έχουν τη συμπαράσταση της εργατικής τάξης. Με τον αγώνα τους κατάφεραν να σπάσουν την ομερτά των ΜΜΕ και να κάνουν γνωστά τα αιτήματα τους.
Ανακοίνωση της ΕΝ.Ε.Δ.Ε.Π. για τη συμμέτοχη της στην αυριανή απεργία
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ τη ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΙΟΥΝΗ. ΚΛΙΜΑΚΩΝΟΥΜΕ
ΤΗ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 8ΩΡΟ. ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΣΕ ΤΩΡΑ
Συνάδελφοι,
Η απεργία στις 6 Μάη και στις 10 Ιούνη, «νέκρωσε» το λιμάνι από άκρη σε άκρη. Η αποφασιστική συμμετοχή των εργαζομένων, στα καράβια, στις προβλήτες της COSCO, στη Ζώνη του Περάματος και η μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα, στον Πειραιά και σε άλλες πόλεις, δείχνει τη δύναμη των εργαζομένων όταν παλεύουν για το δίκιο τους. Η απεργία στις 10 Ιούνη κατέγραψε τη μεγαλύτερη συμμετοχή των τελευταίων χρόνων. Εκφράστηκε ξεκάθαρα η απαίτηση χιλιάδων εργατών: «Το Νομοσχέδιο σας είναι για τα σκουπίδια» και θα μείνει μόνο στα χαρτιά.
Συμμετοχή στην απεργία έχουν δηλώσει η συνδικαλιστική οργάνωση των εργαζομένων
στο Σ.Ε.Π , ( ΕΝΕΔΕΠ ) και η ΕΝΩΣΗ
ΜΟΝΙΜΩΝ & ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο.Λ.Π
Συμμετέχουν επίσης τα σωματεία εργαζομένων στις σταθερές συγκοινωνίες (Mετρό, ΗΣΑΠ και τραμ) στην απεργιακή κινητοποίηση των ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – ΠΑΜΕ, Ομοσπονδιών και εργατικών κέντρων, ενάντια στο εργασιακό νομοσχέδιο.
Η προϊσταμένη της Τελωνειακής
Περιφέρειας του άρθρου 5 του Ν.718/77 «Περί εκτελωνιστών» Πειραιά προκηρύσσει
διαδικασία διεξαγωγής διαγωνισμού για την απόκτηση πιστοποίησης επάρκειας
εκτελωνιστή της Τελωνειακής Περιφέρειας του άρθρου 5 του Ν.718/77 Πειραιά που έχει
έδρα τον Πειραιά, στη Τελωνειακή Περιφέρεια Αττικής και περιλαμβάνει την
Περιφέρεια Αττικής, τις Περιφερειακές Ενότητες (Π.Ε.) Αργολίδας και Κορινθίας
της Περιφέρειας Πελοποννήσου , τις Π.Ε. Βοιωτίας, Εύβοιας και Φθιώτιδας της
Περιφέρειας Κεντρικής Ελλάδας και τις Π.Ε. Άνδρου , Θήρας , Κέας- Κύθνου ,
Μήλου, Μυκόνου, Νάξου, Πάρου ,Σύρου και Τήνου (τέως Νομό Κυκλάδων) της
Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Ο διαγωνισμός , όπως ορίζεται από
το άρθρο 1 της αριθμ. Δ19Γ 5046811 ΕΞ 2012/12-12-2012 Α.Υ.Ο., θα διεξαχθεί υπό
την εποπτεία Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία και θα συγκροτηθεί σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 4 της ίδιας Α.Υ.Ο. στις 25 Σεπτεμβρίου 2021, ημέρα
Σάββατο και στις 26 Σεπτεμβρίου 2021, ημέρα Κυριακή, ανάλογα με τον
αριθμό των υποψηφίων, οι οποίοι θα μοιραστούν ισάριθμα τις 2 μέρες που
αναφέρονται, προκειμένου να τηρηθούν όλα τα μέτρα προστασίας λόγω Covid-19. Το πρόγραμμα θα εκδοθεί από την Εξεταστική Επιτροπή,
στο οποίο θα καθορισθεί και ο τόπος διενέργειας του.
Οι υποψήφιοι πρέπει το
αργότερο μέχρι την 23η Ιουλίου 2021, ημέρα Παρασκευή, να υποβάλλουν τη
σχετική Αίτηση απεσταλμένη με συστημένη επιστολή, στη
διεύθυνση : Τελωνειακή Περιφέρεια του άρθρου 5 Ν.718/77 Πειραιά, Πλατεία Αγίου
Νικολάου , Πειραιάς – ΤΚ 18510.
Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται
δεκτές.
Στην Απεργία συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στο ΣΕΜΠΟ του Πειραιά που σύμφωνα με την ανακοίνωση του Σωματείου το Δ.Σ της ΕΝΕΔΕΠ καλεί κάθε συνάδελφο να συμμετέχει στην Πανελλαδική, Πανεργατική απεργία την Πέμπτη 3 Ιούνη με προοπτική κλιμάκωσης για να μην φτάσει καν στη Βουλή το τερατούργημα που καταργεί το 8ωρο.
Μεγάλη υπόθεση λαθρεμπορίας τσιγάρων από τις μεγαλύτερες
που έχουν αποκαλυφθεί στην Ευρώπη έφεραν στο φως η ΑΑΔΕ και το Γ' Tελωνείο Πειραιά.
Οι τελωνειακές αρχές εντόπισαν και κατάσχεσαν 35 κοντέινερ που περιείχαν 338 εκατομμύρια λαθραία τεμάχια τσιγάρων με τη συνολική αξία των δασμών να ανέρχεται σε 72 εκατ. ευρώ. Εγκέφαλος του πολυεθνικού κυκλώματος είναι Σύρος και όπως δήλωσαν ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής και ο Γενικός Διευθυντής Τελωνείων κ. Μουρτίδης το κύκλωμα μετέφερε τα λαθραία τσιγάρα από το Ντουμπάι με προορισμό τη Συρία, από όπου στην συνέχεια θα διοχετεύονταν σε αραβικές χώρες. Τα λαθραία τσιγάρα έφθασαν με τα κοντέινερ στον Πειραιά με τα φορτωτικά έγγραφα να δηλώνουν ότι περιείχαν είδη και παρασκευάσματα διατροφής.
Κοινοποιήθηκε σήμερα από την ΑΑΔΕ η οδηγία διαβίβασης των δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA στην περίπτωση παραστατικών Φακέλου Εισαγωγών, από τον Εκτελωνιστή, τις Οντότητες Ημεδαπής που τιμολογούν τα έξοδα φακέλου και την Εισαγωγική Επιχείρηση;
Ο Εκτελωνιστής έχει δύο τρόπους στην έκδοση και διαβίβαση παραστατικού αναφορικά με τη διαδικασία εισαγωγής και εκτελωνισμού εμπορευμάτων από τρίτες χώρες:
Σε κατάσχεση μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών που ξεπερνά τους 4 τόνους κατεργασμένης κάνναβης και εντοπίστηκε σε εμπορευματοκιβώτιο με προορισμό τη Σλοβακία προσχώρησε το ΣΔΟΕ. Όπως ανακοίνωσε το Σώμα, στο λιμάνι του Πειραιά εντοπίστηκε εμπορευματοκιβώτιο με ποσότητα 4 τόνων και 387 κιλών κατεργασμένης κάνναβης.
Ειδικότερα σύμφωνα με την
ανακοίνωση του ΣΔΟΕ:
Από το γραφείο της Υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών των Η.Π.Α. (DEA), που εδρεύει στην πρεσβεία των Αθηνών, περιήλθε πληροφορία στο τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης του Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής και στις συναρμόδιες Αρχές Δίωξης Ναρκωτικών της Ελληνικής Αστυνομίας (Υ.Δ.Ν/Δ.Α.Α) και του Λιμενικού Σώματος (ΔΙ.ΔΙ.ΝΑ.Λ), σύμφωνα με την οποία μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών επρόκειτο να διακινηθεί δια της θαλασσίας οδού, από χώρα της Μέσης Ανατολής προς χώρα της Κεντρικής Ευρώπης, διερχόμενη δια μέσου της ελληνικής επικράτειας.
Με την εφαρμογή αυτή μπορεί οποιαδήποτε επιχείρηση να εκδώσει τα παραστατικά της και παράλληλα (αυτόματα) να διαβιβαστούν οι απαραίτητες πληροφορίες στην πλατφόρμα myData, χωρίς να χρειάζεται κάποια άλλη παρέμβαση ή αποστολή σύνοψης από άλλο κανάλι διαβίβασης.
Την τετάρτη (3-3-2021), διενεργήθηκε καθολικός έλεγχος του
εμπορευματοκιβωτίου, με τη συμμετοχή και της Γ' Τελωνειακής Διεύθυνσης Πειραιά,
της Διεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου του Λιμενικού και τη συνδρομή
σκύλου ανίχνευσης ναρκωτικών του Τελωνείου Πειραιά.
Το εμπορευματοκιβώτιο, με δηλωθέν
φορτίο «είδη τροφίμων», είχε φορτωθεί σε πλοίο που είχε αναχωρήσει την 7-2-2021
από τον λιμένα του Γκουαγιακίλ στο Εκουαδόρ και είχε αφιχθεί στον λιμένα του
Πειραιά την 1-3-2021.
Από την Υποδιεύθυνση Δίωξης
Ναρκωτικών ενεργείται προανάκριση και έχει ήδη αναπτυχθεί συνεργασία με τις
ομόλογες αρχές του εξωτερικού, για την ταυτοποίηση και σύλληψη των δραστών.΄
Πηγή: skai.gr
Διευρύνονται οι κόντρες των ΟΛΠ/Cosco με τους χρήστες του λιμανιού. Μετά το εξώδικο του Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων προς την Cosco, στο οποίο καταφέρεται κατά της κινεζικής εταιρείας κατηγορώντας την ότι επιχειρεί να δημιουργήσει μονοπωλιακές καταστάσεις στην τροφοδοσία των πλοίων, τώρα κατά των πρακτικών της κινεζικής εταιρείας στρέφεται και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (ΣΕΝΑΒΙ). Ο τελευταίος καταφέρεται κατά των προσπαθειών του δίδυμου ΟΛΠ-Cosco να ελέγξει μονοπωλιακά -όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο εξώδικο- την διαχείριση των αποβλήτων των πλοίων που βρίσκονται σε ναυπηγοεπισκευαστική διαδικασία.
Από τον διενεργηθέντα
έλεγχο, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με υπαλλήλους του Γ’ Τελωνείου
Πειραιά, σε ένα εμπορευματοκιβώτιο το οποίο μετέφερε ως νόμιμο φορτίο μπανάνες,
προερχόμενο από Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Τουρκία, εντοπίστηκαν και
κατασχέθηκαν 28 συσκευασίες περιέχουσες κοκαΐνη συνολικού μικτού βάρους 33
κιλών και 885 γραμμαρίων.
Το εμπορευματοκιβώτιο
είχε αναχωρήσει στις 10-1-2021 από τον λιμένα του Γκουαγιακίλ στο Εκουαδόρ και
είχε αφιχθεί στις 2-2-2021 στον λιμένα του Πειραιά.
Πριν από μέρες οι Κινέζοι έστειλαν
επιστολή στον πρόεδρο της ΑΑΔΕ με την οποία ζητούν να εκσυγχρονιστούν και άρα
να απλουστευτούν μέσω μηχανογράφησης οι διαδικασίες εφοδιασμού και τροφοδοσίας
πλοίων που σήμερα γίνονται χειρόγραφα
Πιο συγκεκριμένα, πριν από μέρες οι Κινέζοι έστειλαν επιστολή στον
πρόεδρο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργο Πιτσιλή με την
οποία ζητούν να εκσυγχρονιστούν και άρα να απλουστευτούν μέσω μηχανογράφησης οι
διαδικασίες εφοδιασμού και τροφοδοσίας πλοίων που σήμερα γίνονται χειρόγραφα.
Η πλευρά της Cosco ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει κάμια
πρόθεση να υποκαταστήσει τους εφοδιαστές ούτε να ανοίξει θυγατρική εταιρεία με
αυτό το αντικείμενο.
Αρμοδίως διευκρινίστηκε από τη διοίκηση της Cosco μέσω του Newmoney ότι στόχος τους είναι, ειδικά ο Πειραιάς, να εξελιχθεί σε κεντρικό hub εφοδιασμού πλοίων, ειδικά κρουαζιερόπλοιων όπως συμβαίνει με τα λιμάνια της βορείου Ευρώπης, όπως του Ρότερνταμ, του Άμστερνταμ, του Αμβούργου, της Αμβέρσας κ.ά.
Λόγω μέτρων αντιμετώπισης
της πανδημίας οι δηλώσεις να υποβληθούν
στο ακόλουθο e-mail : tpa.ateleies@1985.syzefxis.gov.gr
Κατόπιν αιτημάτων φορέων της
αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη τα γενικότερα προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, κρίθηκε αναγκαίο να δοθεί το 1ο τρίμηνο του 2021 ως
επιπλέον χρόνος εκπαίδευσης και προσαρμογής των επιχειρήσεων στη λειτουργία του
myDATA.
Διευκρινίζεται ότι τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις το 1ο τρίμηνο του 2021, θα πρέπει επίσης να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA, με διαφορετική προθεσμία και συγκεκριμένα όχι αργότερα από την 31/10/2021, ώστε να διαμορφωθεί η ολοκληρωμένη εικόνα κάθε επιχείρησης στα ηλεκτρονικά βιβλία για το 2021.
Εδώ ενημερωτικό Video : My Data ηλεκτρονικά βιβλία τι είναι, πως λειτουργούν, ποιος είναι ο σκοπός τους.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ KAI Β. ΙΡΛΑΝΔΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΛΕΓΡΑΙΝΑ 29-12-2020
ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ
Στο ξεψύχισμα του χρόνου, όλος ο κόσμος προβληματισμένος οραματίζεται μια καινούργια αρχή, μια φυσιολογική ζωή, που θα τον κάνει να αποτινάξει
τον τρόμο και θα ξεχάσει την δυστυχία
που σκόρπισε ο καταραμένος αόρατος εχθρός!
Στα χρόνια που θα έρθουν αναρωτιέμαι πώς θα καταγραφεί
άραγε στην ιστορία αυτό το σημαδεμένο δίσεκτο έτος 2020. Ίσως σε
μερικές αράδες, ή ακόμα και σε τόμους ολόκληρους! Κανένας πολίτης πάνω στη γη σήμερα, δεν θα ξεχάσει τους χιλιάδες νεκρούς κι
αυτόν τον εφιάλτη που καταδυνάστευσε την ζωή του!
Θέλησα να γράψω ένα αποχαιρετιστήριο,
τρυφερό κείμενο για τον γεροχρόνο που μας αφήνει, μα δεν μπόρεσα. Ας μη
χάνουμε όμως την ελπίδα και ας καλωσορίσουμε τον νέο έτος που φέρνει μαζί του μποναμά το πολυπόθητο εμβόλιο, τάζοντας μια
νέα αισιόδοξη πορεία.
Να ευχηθούμε, λοιπόν, μέσα από την ψυχή μας να υπάρξει ειρήνη και υγεία
σε όλο τον πλανήτη και ν’ αντικρίσουμε επιτέλους τα χαμόγελα που δεν θα
κρύβονται πια κάτω από τις χειρουργικές μάσκες!
Γ.Β
Το Λονδίνο και οι Βρυξέλλες οριστικοποίησαν τη συμφωνία για τις εμπορικές σχέσεις της ΕΕ και της Βρετανίας μετά το Brexit την οποία διαπραγματεύονταν επί δέκα μήνες.
Με αφορμή την εγκατάσταση ανιχνευτή μετάλλων στην είσοδο του Γ΄ Τελωνείου Πειραιά σας ενημερώνουμε για τα δικαιώματα μας που απορρέουν από το ενωσιακό δίκαιο .
Πηγή : Your Europe
ΛΕΓΡΑΙΝΑ 28-11-202Ο
ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ
Όμως πρέπει να
αντιδράσουμε να προσπεράσουμε την κατήφεια και τη σκουντούφλα. Πρέπει να ελπίζουμε, πρέπει να
ενεργοποιηθούμε και να πετάξουμε την θλιβερή μας μάσκα. Πρέπει, κι όλο πρέπει !
Ακόμη επιβάλλεται να μοιραστούμε κι εμείς το βάρος της ευθύνης και να παραμερίσουμε τις παλληκαριές και τα προσποιητά ξεφαντώματα, τις παράλογες αντιδράσεις μας, που προβάλλονται τάχα σαν «αντιστασιακές ηρωικές πράξεις» που όμως σέρνουν πίσω τους όλεθρο και θάνατο! Είναι θλιβερά τα καθημερινά μαντάτα με τα κρούσματα και τους θανάτους των συνανθρώπων μας, που αντηχούν στ’ αυτιά μας πια σαν «νούμερα» και μόνο. Βασανιζόμαστε επί πλέον με τις φαντασιώσεις του Ερντογάν που μας κοστίζουν ενέργεια και δαπάνες, και που προσθέτουν ανασφάλεια κι αγανάκτηση στο καθημερινό βάσανο της ζωής μας!
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα ενεργοποιείται από την 1 Δεκεμβρίου 2020 στο ICISnet η λειτουργιά της ηλεκτρονικής εφαρμογής «Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα για σκοπούς Ελεύθερης Ζώνης ».
2)
T2L ( η άλλο ισοδύναμο
έγγραφο )
3)
Εμπορικό τιμολόγιο
4)
Φορτωτική
5)
Αντίγραφο Διατακτικής
6)
Έντυπη Εξουσιοδότηση
1) Δεν εκτυπώνεται
η Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα
2) Στα εμπορεύματα τρίτων χώρων πρέπει να προσαρτάται
με τον κωδικό 1893 ο αριθμός καταχώρησης
που θα μας δίνει η ζώνη μετά τη Βεβαίωση .
Εδώ η Αίτηση Απόδειξης Ενωσιακού Χαρακτήρα
Οι ερωτήσεις και οι αντίστοιχες απαντήσεις είναι οι εξής:
Δεν έχει κανένα
όμως δικαίωμα σύμφωνα και με τη νομοθεσία περί προσωπικών και εμπορικών δεδομένων,
τα δεδομένα αυτά να τα ζητά από τον δικαιούχο
του εμπορεύματος η τον αντιπρόσωπο αυτού .
Μπαίνοντας
στην Τελωνειακή ουσία της ανακοίνωσης , τους καλούμε να ξαναδιαβάσουν τον Ευρωπαϊκό Τελωνειακό
Κώδικα (952/2013) που επικαλούνται, ο όποιος
πουθενά δεν αναφέρει δικαίωμα του διαχειριστή
της ζώνης για πιστοποίηση ενωσιακού χαρακτήρα .
Αντίθετα ο
Ε.Τ.Κ. αναφέρει «Κατόπιν
αιτήσεως του ενδιαφερομένου, οι τελωνειακές αρχές πιστοποιούν τον τελωνειακό
χαρακτήρα του ενωσιακού εμπορεύματος »
Στο άρθρο 249
του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα ορίζεται:
«Σε περίπτωση εξόδου εμπορευμάτων από ελεύθερη ζώνη σε άλλο τμήμα του
τελωνειακού εδάφους της Ένωσης ή υπαγωγής τους σε τελωνειακό καθεστώς, τα εν λόγω εμπορεύματα θεωρούνται ως μη
ενωσιακά, εκτός εάν έχει αποδειχθεί ο τελωνειακός τους χαρακτήρας ως ενωσιακά
εμπορεύματα.»
Στις διατάξεις αυτές δεν
αναφέρεται ούτε ο φορέας διαχείρισης ούτε η εγκατεστημένη επιχείρηση ως φορείς
που μπορούν να ζητήσουν την έκδοση Βεβαίωσης Τελωνειακού (ενωσιακού) χαρακτήρα. Αντίθετα στο άρθρο 246 ορίζεται
ρητά ότι «κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερομένου οι τελωνειακές αρχές πιστοποιούν
τον τελωνειακό χαρακτήρα…» στο δε άρθρο 249 χρησιμοποιείται η ουδέτερη
έκφραση «εκτός αν αποδεικνύεται ο ενωσιακός, σε περίπτωση εισόδου στο
τελωνειακό έδαφος.
Η ηλεκτρονική
πλατφόρμα της Σ.Ε.Π Α.Ε έχει καταγγελθεί
από όλους τους εμπλεκομένους φορείς, για την μονοπωλιακή λειτουργιά με συσσώρευση
δεδομένων προσωπικού και εμπορικού ενδιαφέροντος , τη στιγμή που οι θυγατρικές εταιρίες της COSCO λειτουργούν
ανταγωνιστικά με τις εταιρίες logistic , Εκτελωνισμού , θαλάσσιας
μεταφοράς κλπ .
Αν συμπεριλάβουμε και τις υπέρμετρες μονοπωλιακές χρεώσεις , ακόμη και εκεί που οι διαχειριστές COSCO ΟΛΠ και ΣΕΠ δεν συμμετέχουν , τότε δικαιολογημένα είμαστε τουλάχιστον επιφυλακτικοί απέναντι στη συμπεριφορά τους .