Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών, Ανάπτυξης, Εργασίας Περιβάλλοντος και Ναυτιλίας κατέθεσαν 40 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Π-Σ με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου της ΚΟ και βουλευτή Β` Πειραιά Γιάννη Ραγκούση και θέμα: «Προστασία των εργαζομένων και της μικρομεσαίας ναυπηγοεπισκευαστικής επιχειρηματικότητας, άμεσο ζήτημα ελέγχου τήρησης των συμβατικών υποχρεώσεων των ΟΛΠ ΑΕ- Cosco- ΣΕΠ μετά το μπαράζ καταγγελιών για αντισυμβατικές μεθοδεύσεις και μονοπωλιακές πρακτικές που εκδηλώνονται τελευταία.»
Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020
Ερώτηση 40 Βουλευτών για τη μονοπωλιακή συμπεριφορά της COSCO-ΟΛΠ-ΣΕΠ
Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020
ΣΥ.Ε.Τ.Α.Π.Α. : ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για την πλατφόρμα του Σ.Ε.Π. και την Β.Τ.Χ.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Σύλλογος Εκτελωνιστών
– Τελωνειακών Αντιπροσώπων Πειραιώς – Αθηνών καταγγέλλει την ίδρυση και τη
λειτουργία της ιδιωτικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας που προωθεί η ΣΕΠ Α.Ε.
τονίζοντας ότι ειδικότερα για την περιοχή του Πειραιά, ο διαχειριστής αυτής
(ήτοι η ΣΕΠ Α.Ε.) θα ασκήσει μονοπωλιακά
δικαιώματα, εκμεταλλευόμενη τη δεσπόζουσα θέση της και θα υποχρεώσει τους
παραλήπτες των εμπορευμάτων να απδεχθούν τους όρους που θα επιβάλλει μονομερώς
για τα εμπορεύματα που βρίσκονται σε ελεύθερη ζώνη.
Ο ΣΥΕΤΑΠΑ απαιτεί να
υποβάλλει τη Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα μόνο ο πραλήπτης των εμπορευμάτων ή
ο εξουσιοδοτημένος εκτελωνιστής – τελωνειακός αντιπρόσωπος του και ο ρόλος του
φορέα διαχείρισης (δηλαδή η ΣΕΠ Α.Ε.) ή η εγκαταστημένη στην ελεύθερη ζώνη επιχείρηση
(δηλαδή η PCDCA.E.) να είναι απλώς διεκπεραιωτικός,
όπως άλλωστε ορίζεται από τις διατάξεις των σχετικών ρυθμίσεων του Ενωσιακού
Τελωνειακού Κώδικα (Κανονισμός 952/2013 άρθρα 246 και 249).
Στις απαρέγκλιτες αυτές θέσεις του ο ΣΥΕΤΑΠΑ είναι κατά της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας από την ιδιωτική εταιρεία ΣΕΠ Α.Ε., αιτούμενος να λειτουργήσει αντίστοιχη ρύθμιση υπό την εποπτεία και τον έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου. Επιπλέον συμπαρίσταται στους φορείς ΕΒΕΠ, ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ, ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ, ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ κ.α. οι οποίοι με καθαρή θέση δηλώνουν την αντίθεσή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
ΣΥ.Ε.Τ.Α.Π.Α. : Ανακοίνωση για την πλατφόρμα του Σ.Ε.Π. και την Β.Τ.Χ.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Π
Ρ Ο Σ
Τα Μέλη του ΣΥ.Ε.Τ.Α.Π.Α.
Κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι Εκτελωνιστές –
Τελωνειακοί αντιπρόσωποι
Παράλληλα με τα γνωστά
και μεγάλα προβλήματα που απειλούν το επάγγελμά μας, τον τελευταίο καιρό
βρισκόμαστε μπροστά σε μία υπερπροσπάθεια της COSCO και της ΣΕΠ ΑΕ να λειτουργήσουν
ιδιωτική ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω της οποίας θα διαχειρίζονται και θα χειραγωγούν
στον απόλυτο βαθμό την διαδικασία μεταφοράς, την διαδικασία του τελωνισμού και
της διαδικασία της παράδοσης (στους
δικαιούχους) των εμπορευμάτων που θα καταφθάνουν με κάθε μέσον στις
εγκαταστάσεις τους. Ιδιαίτερα μάλιστα (εκτός των άλλων) επιζητούν να έχουν την
ευθύνη της ηλεκτρονικής υποβολής και διαχείρισης από την πλευρά τους, της
βεβαίωσης τελωνειακού χαρακτήρα, γεγονός το οποίο αντίκειται στη νομιμότητα και
αντιστρατεύεται ευθέως τα εκτελωνιστικά δίκαια και απειλεί άμεσα το επάγγελμά
μας.
Ειδικότερα προσπαθούν
να επιτύχουν (και μέχρι ένα βαθμό έχουν
παραπείσει τους αρμόδιους της ΑΑΔΕ) ότι ο μοναδικός φορέας που δικαιούται να
υποβάλλει την βεβαίωση τελωνειακού
χαρακτήρα στο Τελωνείο Ελέγχου καθώς και τα δικαιολογητικά που αποτελούν
συνημμένα αυτής είναι είτε ο φορέας διαχείρισης (δηλαδή η ΣΕ ΑΕ) ή η
εγκαταστημένη στην ελεύθερη ζώνη επιχείρηση – δηλαδή η PCDC AE – της οποίας, όμως, βασικός μέτοχος είναι η ΣΕΠ
ΑΕ.
Είναι φανερό ότι
τίθενται υπό διωγμό εκτελωνιστές – τελωνειακοί αντιπρόσωποι και δεν φαίνεται
να έχουν άλλοι πλην των ανωτέρω το σχετικό δικαίωμα υποβολής των εγγράφων, αφού
αποκλείονται ευθέως εκείνοι που είναι οι μόνοι αρμόδιοι που είναι οι δικαιούχοι
παραλαβής των εμπορευμάτων ή τα ειδικώς εξουσιοδοτημένα προς τούτο πρόσωπα όπως
είναι οι εκτελωνιστές – τελωνειακοί αντιπρόσωποι.
Ο ρόλος του Διαχειριστή
του τελωνειακού χώρου της ελεύθερης ζώνης είναι να διαχειρίζεται τα εμπορεύματα
για το χρονικό διάστημα που παραμένουν στο χώρο της ελεύθερης ζώνης και όχι να
τα διακινούν εκτός αυτής. Με την εμφάνιση του αιτούντος δικαιούχου εισαγωγέα
και την προσκόμιση του τίτλου κυριότητας – διατακτικής (όχι ηλεκτρονικά)
ελέγχει την συμφωνία της με το δηλωτικό, συντάσσει την ΒΤΧ χαρακτηρίζοντας το εμπόρευμα κοινοτικό ή
μη κοινοτικό και την διαβιβάζει στην
τελωνειακή αρχή.
Δεν είναι δυνατόν στην
σύνταξη από τον διαχειριστή της ΕΖ της ΒΤΧ μη κοινοτικού εμπορεύματος να μην
δίνεται MRN
και στη σύνταξη ΒΤΧ κοινοτικού εμπορεύματος να δίνεται MRN. Η παρέμβασή μας με τις προτάσεις
μας στην Γενική Διεύθυνση Τελωνείων πιστεύουμε να έχουν θετικό αποτέλεσμα.
Κυρίες και Κύριοι
Συνάδελφοι Εκτελωνιστές – Τελωνειακοί Αντιπρόσωποι,
Ο Σύλλογός μας αλλά και
το σύνολο του εκτελωνιστικού κλάδου πανελλαδικά βρίσκεται αντιμέτωπος με τις
απαράδεκτες αξιώσεις και μεθοδεύσεις των εταιριών COCO ΣΕΠ
ΑΕ και PCDC
AE
αφού
εκείνα που επιδιώκουν έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τις εθνικές αλλά και τις
ενωσιακές νομοθετικές ρυθμίσεις και Σας καλεί να αποφύγετε την αποδοχή ή πολύ
περισσότερο την προσχώρησή σας και την εγγραφή Σας στην πολυδιαφημιζόμενη νέα
πλατφόρμα της COSCO
και
της ΣΕΠ ΑΕ. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι και εμπλεκόμενοι φορείς (ΕΒΕΠ – ΝΑΥΤΙΚΟ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ – ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ κα) αντιτίθενται στην
λειτουργία αυτής της ιδιωτικής
πλατφόρμας και ζητούν οτιδήποτε δημιουργηθεί και
λειτουργήσει προς αυτήν την κατεύθυνση, να βρίσκεται υπό την ευθύνη του
Ελληνικού Δημοσίου και μόνον αφού κανένας ιδιώτης δεν έχει το δικαίωμα να
διαχειρίζεται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τα οποία σε σύντομο χρόνο είναι
βέβαιο ότι θα αξιοποιήσει για ίδιον όφελος εκμεταλλευόμενος την δεσπόζουσα θέση
που αντικειμενικά έχει στην όλη διαδικασία.
Με ενότητα και την
στήριξη των καταστατικών κλαδικών μας οργάνων, με τις συντονισμένες ενέργειές
μας προς κάθε κατεύθυνση αλλά εάν χρειασθεί και με δυναμικές κινητοποιήσεις , σε συνεργασία και
συμπαράταξη με όλους εκείνους τους φορείς που τα συμφέροντά τους πλήττονται για
τους ίδιους λόγους, θα επιτύχουμε το
βέλτιστο για το επάγγελμά μας αποτέλεσμα και θα εμποδίσουμε την δημιουργία και
την εκμετάλλευση της ιδιωτικής πλατφόρμας και το επάγγελμά μας.
Σας καλούμε να
αγωνισθούμε ενωμένοι και να απαιτήσετε να μην λειτουργήσει μόνιμα η παραπάνω
πλατφόρμα και για όσο διάστημα τυχόν υπάρξει (λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών του COVID – 19), την ευθύνη της ηλεκτρονικής
υποβολής και διαχείρισης της βεβαίωσης τελωνειακού χαρακτήρα να έχει μόνον ο
δικαιούχος παραλαβής των εμπορευμάτων ή ο νόμιμος αντιπρόσωπός του
εκτελωνιστής- τελωνειακός αντιπρόσωπος.
Με
συναδελφικούς χαιρετισμούς
Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020
Νάπα τρόφιμα : προβλήματα ελέγχων και υπερχρεώσεις από την COSCO
Γογλοθάς των εισαγωγέων φρούτων και λαχανικών – Τα προϊόντα μένουν στο τελωνείο γιατί δεν υπάρχει προσωπικό.
Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020
Έκδοση του έντυπου βεβαίωσης κίνησης
2. Για τα Μέλη Οργάνων Διοίκησης και τους
Αυτοαπασχολούμενους – Ελ. Επαγγελματίες & Επιτηδευματίες, ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΕΣ για την
μετακίνηση τους μπορούν να χρησιμοποιούν εναλλακτικά και τους δύο τύπους
Βεβαιώσεων Άδειας Κυκλοφορίας, δηλαδή τη Βεβαίωση που εκδίδονται από το ΠΣ
ΕΡΓΑΝΗ ή τη βεβαίωση τύπου Α.
3. Με τις Βεβαιώσεις Άδειας Κυκλοφορίας που εξάγονται από το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ
καλύπτονται και οι εκτός των ορίων περιφερειακής ενότητας μετακινήσεις για
λόγους εργασίας.
4. Ενημερώνουμε ότι οι ήδη εκδοθείσες από το ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ Βεβαιώσεις Άδειας
Κυκλοφορίας ισχύουν μέχρι την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης τους.
Ε.Β.Ε.Π. : Αντιδράσεις για την Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα
ΘΕΜΑ: Προβλήματα που ανακύπτουν από την αριθ. ΔΔΘΕΚΑ Δ 1116210/29-09-2020 εγκύκλιο
για την Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα κατά την έξοδο εμπορευμάτων από τις Ελεύθερες
Ζώνες.
1.2. Στην παράγραφο 1.2. της ως άνω εγκυκλίου ορίζεται: «Η Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα εκδίδεται για όλα τα εμπορεύματα (ενωσιακά ή μη), ανεξαρτήτως του τρόπου μεταφοράς τους και ανεξαρτήτως του προορισμού τους, από το πρόσωπο που τηρεί τη λογιστική αποθήκης για τα συγκεκριμένα εμπορεύματα και αποδίδει Αριθμό Καταχώρησης Λογιστικής Αποθήκης - ΑΚΛΑ (φορέας διαχείρισης ή η εγκατεστημένη επιχείρηση κατά περίπτωση).»
1.3. Στην παράγραφο 1.3. της ως άνω εγκυκλίου ορίζεται: «Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και αποτελούν συνημμένα της Βεβαίωσης Τελωνειακού Χαρακτήρα, είναι:
• Έγγραφα Μεταφοράς
• Διατακτική
• Τιμολόγιο
• Πιστοποιητικά απόδειξης ενωσιακού χαρακτήρα (T2L, κλπ) εφόσον απαιτούνται».
2. Από τις ως άνω διατάξεις προκύπτει ότι ο μοναδικός
οικονομικός φορέας που υποβάλλει την Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα στο
τελωνείο ελέγχου, καθώς και τα δικαιολογητικά που αποτελούν συνημμένα αυτής
είναι ο φορέας διαχείρισης ή η εγκατεστημένη στην Ελεύθερη Ζώνη επιχείρηση.
2.1. Στην Ελεύθερη Ζώνη Πειραιά φορέας διαχείρισης είναι η ΣΕΠ ΑΕ που είναι η ελληνική εταιρία της COSCO ενώ εγκατεστημένη επιχείρηση είναι η PCDC AE που βασικός μέτοχος είναι η ΣΕΠ ΑΕ.
3. Παρόλο που για τα εμπορεύματα που βρίσκονται σε
ελεύθερη ζώνη δικαιούχοι παραλαβής είναι οι παραλήπτες που αναφέρονται στα
φορτωτικά και λοιπά δικαιολογητικά έγγραφα στην ως άνω εγκύκλιο δεν αναφέρεται
καμία δυνατότητα υποβολής της αίτησης Βεβαίωσης Τελωνειακού Χαρακτήρα από τους
δικαιούχους παραλαβής των εμπορευμάτων και περιορίζεται αυτή η δυνατότητα μόνο
στον φορέα διαχείρισης και την εγκατεστημένη στην Ελεύθερη Ζώνη επιχείρηση.
3.1. Με τον τρόπο αυτόν οι παραλήπτες θα πρέπει να προσκομίζουν τα δικαιολογητικά που αναφέρονται παραπάνω στον φορέα διαχείρισης ή στην εγκατεστημένη επιχείρηση προκειμένου να τα
επισυνάπτει ηλεκτρονικά στη Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα για να ελεγχθούν από το τελωνείο και να απελευθερωθούν τα εμπορεύματα.
3.2. Αυτό σημαίνει ότι με την εγκύκλιο αυτήν υποχρεώνονται οι δικαιούχοι παραλαβής των εμπορευμάτων να προσκομίζουν τα έγγραφα που κατέχουν για την διακίνηση των εμπορευμάτων τους σε έναν άλλο ιδιώτη για να τα επισυνάψει σε ένα τελωνειακό έγγραφο που θα μπορούσε να
υποβληθεί από τους ίδιους του δικαιούχους παραλαβής και όχι από τον φορέα διαχείρισης ή την εγκατεστημένη στην Ελεύθερη Ζώνη επιχείρηση, ο ρόλος των οποίων είναι να διαχειρίζονται τα εμπορεύματα για το χρονικό διάστημα που παραμένουν στο χώρο της Ελεύθερης Ζώνης και όχι να τα διακινούν εκτός αυτής.
3.3. Από τη στιγμή που εκδόθηκε η ως άνω εγκύκλιος, δεχθήκαμε πολλές διαμαρτυρίες μελών του ΕΒΕΠ στις οποίες αναφέρονται ότι δεν είναι δυνατό να προσκομίζουν τα έγγραφα, που αποτελούν πολλές φορές και επαγγελματικά απόρρητα, σε έναν άλλον ιδιώτη, ο οποίος με την ιδιότητα του φορέα διαχείρισης ή της εγκατεστημένης στην Ε.Ζ επιχείρησης, μπορεί να λαμβάνει γνώση πληροφοριών (στοιχεία προμηθευτών, στοιχεία εμπορευμάτων κλπ) που θα έπρεπε να γνωστοποιούνται μόνο σε δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι το τελωνείο.
4. Εξετάζοντας την ως άνω ρύθμιση από νομική άποψη,
παρατηρούμε:
4.1. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 246 του Ενωσιακού
Τελωνειακού Κώδικα (καν. 952/2013) ορίζεται: «Κατόπιν αιτήσεως του
ενδιαφερομένου, οι τελωνειακές αρχές πιστοποιούν τον τελωνειακό χαρακτήρα του
ενωσιακού εμπορεύματος σε οποιοδήποτε από τα κατωτέρω εμπορεύματα:
α) τα ενωσιακά εμπορεύματα
που εισέρχονται σε ελεύθερη ζώνη,
β) τα ενωσιακά εμπορεύματα
που έχουν υποβληθεί σε εργασίες τελειοποίησης σε ελεύθερη ζώνη,
γ) τα εμπορεύματα που έχουν
τεθεί σε ελεύθερη κυκλοφορία σε ελεύθερη ζώνη.»
4.2. Στο άρθρο 249 του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα
ορίζεται:
«Σε περίπτωση εξόδου εμπορευμάτων από ελεύθερη ζώνη σε άλλο τμήμα του τελωνειακού εδάφους της Ένωσης ή υπαγωγής τους σε τελωνειακό καθεστώς, τα εν λόγω εμπορεύματα θεωρούνται ως μη ενωσιακά, εκτός εάν έχει αποδειχθεί ο τελωνειακός τους χαρακτήρας ως ενωσιακά εμπορεύματα.»
5. Στις διατάξεις αυτές δεν
αναφέρεται ούτε ο φορέας διαχείρισης ούτε η εγκατεστημένη επιχείρηση ως φορείς
που μπορούν να ζητήσουν την έκδοση Βεβαίωσης Τελωνειακού (ενωσιακού) χαρακτήρα.
Αντίθετα στο άρθρο 246 ορίζεται ρητά ότι «κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερομένου
οι τελωνειακές αρχές πιστοποιούν τον τελωνειακό χαρακτήρα…» στο δε άρθρο 249
χρησιμοποιείται η ουδέτερη έκφραση «εκτός αν αποδεικνύεται ο ενωσιακός, σε
περίπτωση εισόδου στο τελωνειακό έδαφος.
5.1. Τόσο η διατύπωση του άρθρου 246 όσο και αυτή του άρθρου 249 αναφέρονται σε πρόσωπο που έχει δικαίωμα παραλαβής των εμπορευμάτων (δηλαδή στο πρόσωπο προς το οποίο έχουν εκδοθεί τα φορτωτικά έγγραφα ) και κατά συνέπεια μπορεί να προσκομίσει στο τελωνείο όλα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην παράγραφο 1.3 της εγκυκλίους σας ήτοι :
• Έγγραφα μεταφοράς,
• Διατακτική,
• Τιμολόγια αγοράς
• Πιστοποιητικά απόδειξης ενωσιακού χαρακτήρα (Τ2L κλπ) που αποδεικνύουν τον ενωσιακό χαρακτήρα και όχι στον διαχειριστή ή την εγκατεστημένη επιχείρηση (η οποία διαχειρίζεται εμπορεύματα άλλων) οι οποίοι δεν διαθέτουν τα αποδεικτικά του ενωσιακού χαρακτήρα έγγραφα (T2L ή ισοδύναμο έγγραφο), ούτε ο ρόλος τους είναι να εμπλέκονται στη διαδικασία απόδειξης του τελωνειακού χαρακτήρα εμπορευμάτων που ανήκουν σε άλλα πρόσωπα.
6. Κατόπιν αυτών,
προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες εξελίξεις στην έξοδο των εμπορευμάτων από
τις Ελεύθερες Ζώνες και ιδιαίτερα από την Ελεύθερη Ζώνη Πειραιά, θα πρέπει να
τροποποιηθεί η αναφερόμενη στο θέμα εγκύκλιος όσον αφορά τα ως άνω σημεία και
να ορίζεται ο δικαιούχος παραλαβής των εμπορευμάτων ως ο φορέας που μπορεί να
υποβάλει ηλεκτρονικά τη Βεβαίωση Τελωνειακού Χαρακτήρα και να προσκομίσει τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά έγγραφα στο τελωνείο για την απόδειξη του ενωσιακού
χαρακτήρα.
Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2020
ΣΕΠ και ΟΛΠ στο μικροσκόπιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς
Στην επιστολή, που χαρακτηρίζεται εμπιστευτική, ζητήθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», στοιχεία αναφορικά με τη θέση του εκτελούντος χρέη διευθύνοντος συμβούλου, εκτελεστικού μέλους του ΟΛΠ - Cosco, Zhang Anming, ο οποίος είναι και διευθύνων σύμβουλος της ΣΕΠ Α.Ε., εταιρεία που είναι μια άλλη θυγατρική του ομίλου Cosco και διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ. Στοιχεία, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ζητήθηκαν και για άλλα στελέχη της Cosco που «πατούν» και στις δύο εταιρείες.
Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020
ΣΕΠ – COSCO Μονοπωλιακός εκβιασμός
Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020
Δασμολόγιο TARIC 2021 pdf
Για να κατεβάσετε το δασμολόγιο του 2021 σε μορφή PDF στον υπολογιστή σας .
Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2020
Γιάννης Βελιώτης : Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΩ, Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, Ο,ΤΙ ΝΟΙΩΘΩ. Ν0 32
ΣΚΥΛΟΚΑΥΓΑΔΕΣ
Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020
Αποτελέσματα των εξετάσεων για πιστοποίηση επάρκειας Εκτελωνιστή 2020
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων για την απόκτηση πιστοποίησης επάρκειας Εκτελωνιστή που πραγματοποιήθηκαν στις 26η , 27η, και 30η, Σεπτεμβρίου 2020 από την Τελωνειακή περιφέρεια που έλαβαν χώρα στην Φορολογική & Τελωνειακή Ακαδημία, Μαρίνου Αντύπα 86-88
Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020
Το παρασκήνιο για το άνοιγμα από την Cosco της ψηφιακής της πλατφόρμας στον Πειραιά.
Οι φορείς αντιδρούν και πιέζουν το υπουργείο Ναυτιλίας να καταθέσει άμεσα το νομοσχέδιο και καλύψει το κενό το οποίο ήρθε να εκμεταλλευτεί μία ιδιωτική εταιρεία- κολοσσός
Σε σειρά επαφών με το υπουργείο Ναυτιλίας και Ναυτιλιακής Πολιτικής βρίσκονται φορείς του λιμανιού του Πειραιά με επικεφαλής τον πρόεδρο του Ναυτικού Επιμελητηρίου Γιώργο Πατέρα προκειμένου να δοθεί ξεκάθαρη λύση όσο αφορά τη λειτουργία ηλεκτρονικής-ψηφιακής πλατφόρμας που θα οδηγήσει το λιμάνι στην εποχή της ψηφιοποίησης, μειώνοντας τον χρόνο διεκπεραίωσης των συναλλαγών των λιμενικών, των ναυτικών πρακτορείων και τελωνειακών διαδικασιών όπως ισχύει σε όλα τις μεγάλες λιμενικές εγκαταστάσεις του κόσμου.
Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020
Ηλεκτρονικές κόντρες Cosco και χρηστών του λιμανιού
Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020
Τελωνειακή ένωση: Νέο σχέδιο δράσης για την περαιτέρω στήριξη των τελωνείων της ΕΕ
Τα εξαγγελθέντα μέτρα θα ενισχύσουν την τελωνειακή ένωση ως ακρογωνιαίο λίθο της ενιαίας αγοράς. Επιβεβαιώνουν επίσης τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει στην προστασία των εσόδων της ΕΕ, καθώς και της ασφάλειας, της υγείας και της ευημερίας των πολιτών και των επιχειρήσεων της ΕΕ.
Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020
Γιάννης Βελιώτης : Ο,ΤΙ ΑΚΟΥΩ, Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, Ο,ΤΙ ΝΟΙΩΘΩ. Ν0 31
ΠΟΝΗΡΟΙ ΕΛΙΓΜΟΙ
Αλήθεια πόσο αφελείς πιστεύει ότι είμαστε, ο «πονηρός Βεζίρης» της Τουρκίας;
Αποσύροντας το ερευνητικό Oruc.reiς προσπαθεί να μας πείσει πως η ενέργειά του αυτή αποβλέπει στην πρόθεσή του για ένα τίμιο και ειλικρινή διάλογο. Είναι δυνατόν να πιστεύει πως οι ευρωπαίοι είναι τόσο κουτόφραγκοι, ώστε να πειστούν, και να προτείνουν χλιαρές κυρώσεις σε βάρος της χώρας του, που θα τον ενθαρρύνουν να πραγματοποιήσει τα καταχθόνια σχέδιά του;